Min tur

Fan. Då var det min tur. Tror inte jag legat i magsjuka sen jag var barn. Brukar klara mig undan sjukdomar men inte denna gång. Eddie erbjöd sig att vara hemma från jobbet och ta hand om Leon men vi bestämde att han skulle åka ändå och kolla läget under dagen. Lillprinsen har varit så snäll och låtit sin mamma vila. Vi har legat på soffan och sett på film och han har lekt själv på sitt rum. Satt där med honom en stund men det fanns knappt någon ork. Eddie tog ut honom när han kom hem så nu är han nog nöjd och glad som fått lufta sig en timme. Får så dåligt samvete när man är för slut för att orka roa honom annat än med film.

1

Det är jätteskönt att Leon klarat sig men lite konstigt så som han pussat, kramat och hängt på både morbror och mostrar innan vi visste att de var sjuka och åkte till sin pappa.  Mig har han också varit på väldigt mycket, dag som natt. Håller tummarna för att han håller sig fortsatt frisk.

2 reaktioner på ”Min tur

    • Ja det är inget vidare då man inte har någon ork för varken barn eller hund. Idag kom dock sambon hem för att roa sonen då jag knappt orkar ta mig ur sängen. Hunden klagar inte iof, ligger tätt intill under täcket 🙂

Lämna en kommentar