Bättre sent än aldrig

Ena syrran var på besök i helgen. Det blev en lugn helg med utelek, en sväng till stan, massa gott att äta, soffhäng framför TV:n och prat om allt och ingenting. Leon var tyvärr inte på sitt bästa humör utan har varit väldigt arg och gnällig. Denna morgon började på samma sätt men när vi kom till öppna förskolan blev han på betydligt bättre humör. Just nu ligger han och sover så vi får se hur han är när han vaknar. Själv ska jag försöka hinna med en kopp te och se om jag förstår mig på fotoskrivaren så jag kan komma igång med Leons babyalbum och sedan skicka in resten av alla foton för framkallning. Har inte framkallat en enda bild på honom än så det är en hel del foton att gå igenom. Ångrar att jag inte tagit tag i det tidigare men men, bättre sent än aldrig.

DSC08086

Lämna en kommentar